Playlist

Pazar, Kasım 03, 2013

Hayal Etmek

Anladım ki hayat öyle üzerine çok düşünülmesini de sevmiyor hiç düşünülmemesini de. Hep soruyorlar; "Bugün bu hayatı yaşayabildiğin için ne yaptın?" Bende onlara soruyorum; "Ben bu hayatı hak etmek için ne günah işledim?" Neden bu denli yoruyorum kendimi sorularla? Hiç durmayacak mı beynim? Hep böyle sorgulamaya devam mı edecek? Yoksa yaptığım planlar boşa mı? Hepsi bu soru sorma merakımdan olsa gerek. En son ne zaman hayal kurdunuz? Peki, hiç vazgeçemediğiniz ve hayatınızda olup bitenden bağımsız kurmaya devam ettiğiniz bir hayal var mı? Bu hayal ne kadar gerçekçi? Peki siz bu hayalden ne kadar uzaksınız? Şu an sahip olmadığınız neye sahipsiniz o hayalde? Bu hayal geçmişinize mi dair yoksa geleceğinize mi? Siz bu hayalde siz olarak mı varsınız yoksa şimdi olduğunuzdan çok mu farklısınız? Kurduğunuz hayal sizin hakkınızda neler anlatıyor size? Peki, çok mu zor bu hayale ulaşmanız? Ne kadar zor? Neden zor? Belki de zor değil, imkansız değil mi? Aslında hayallerimizi hayal yapan tam da bu özellikleri değil mi? Bence hayal kurmaktan hiç vazgeçmeyin. Hayatta her ne varsa sizi sıkan, hayallerinizde ondan kurtulun. Ve her neyse delicesine arzuladığınız, olmasını her şeyden çok istediğiniz hayallerinizde ona kavuşun. Unutma hayaller sınır tanımaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder